Kunderne har ikke fået de kanaler, de var blevet lovet. YouSee beklager. Foto: Torkil Adsersen/Ritzau Scanpix

YouSee-kaos: "I snyder og bedrager jeres kunder"

1. jan, 11:23
Tv-seerne var ikke glade, da de vågnede og ikke kunne se de kanaler, de var blevet lovet.

Mange glæder sig sikkert til en dag med tømmermænd foran flimmeren. Men mange YouSee-kunder er blevet skuffet, da de vågnede op og tændte for fjernsynet. For dem der har 'bland-selv'-pakken kan ikke erstatte de 'tabte' kanaler med andre og nye kanaler. 

Fra 1. januar er Discovery-kanalerne ikke længere en del af YouSee-udbuddet, men til gengæld skulle der så være nye kanaler. Og det er altså de kanaler, der ikke er der her til morgen.

LÆS OGSÅ: Direktør reddede 101 fyringstruede chauffører - Så blev han fyret

Det skriver både Ekstra Bladet og B.T.

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra A4 Nu her

Kunderne tager det ikke pænt.

F.eks. skriver Jesper Bøge:

- Hvad skal man snart sige til YouSee. I snyder og bedrager jeres kunder. Har tænkt længe, jeg ikke ville opsige mine ting hos jer, men det her er så ringe fra jeres side. Det er direkte til grin!

Nils Thomsen er en anden kunde, der ikke er tilfreds. Han skriver følgende på YouSee's Facebook-side: 

- Helt ærligt, YouSee!

YouSee fortæller til Ekstra Bladet, at de manglende kanaler skyldes en teknisk fejl.