Stor kæde dropper tilbudsavis: "Det giver ikke mening"

20191130063203213_1000
Coops direktør Peter HøgstedI en tid med fokus på klimaet er det oplagt at droppe de trykte tilbudsaviser, mener Peter Høgsted, Coops administrerende direktør. Fra årsskiftet er det slut med tilbudsaviser på tryk fra Dagli'Brugsen. (Arkivfoto) Foto: Celina Dahl/Ritzau Scanpix
30. nov. 2019 09.20
Fra årsskiftet dropper Dagli'Brugsen de trykte tilbudsaviser. Coops topchef opfordrer andre til at følge trop.

Coop opfordrede torsdag regeringen til at indføre et forbud mod trykte tilbudsaviser, og lørdag oplyser koncernen, at Dagli'Brugsen fra 1. januar stopper med at trykke og omdele tilbudsaviser.

Allerede abonnent?

Få adgang til

logo

Vil du læse hele artiklen?

Vi bringer dig nyheder
om dansk politik med fokus på
job, uddannelse og velfærd

89 kr
pr. måned

Bliv abonnent
Allerede abonnent?