- Jeg kan godt forstå, at de er frustrerede, siger direktør i YouSee Jacob Mortensen. Foto: Ida Guldbæk Arentsen/Ritzau Scanpix

Raser over YouSee: "I røvrender jeres kunder"

31. dec 2019
YouSee har lukket for signalet til kunder, der har opsagt deres abonnement, tidligere end ventet.

Mange utilfredse kunder er gået til tasterne på YouSees Facebook-side, skriver Ekstra Bladet.

Tv-udbyderen har været i vælten i år på grund af en strid med Discovery Networks, der betyder, at 11 kanaler bliver fjernet og erstattet af andre. Det har fået flere kunder til at opsige deres abonnement per 1. januar, og det er så her, at balladen opstår.

LÆS OGSÅ: Skuespiller forbrændt i voldsom arbejdsulykke: Det har ændret mig

YouSee har nemlig allerede slukket signalet for en del af de kunder, der har opsagt deres abonnement, og det får de vrede kunder til at fare i flint på Facebook.

Tilmeld dig nyhedsbrevet fra A4 Nu her

"I røvrender simpelthen jeres kunder for vildt," lyder fra Jannie Christensen, mens Pia Hagbarth Dahlin konstaterer, at hun forventer, at få et døgns abonnement godtgjort fra YouSee.

Ekstra Bladet har talt med direktør i YouSee Jacob Mortensen for at få en forklaring.

- Jeg kan godt forstå, at de er frustrerede. Men når tegner et nyt tv-abonnement, så får man også nogle smagsprøver, før det træder i kraft. Jeg forstår dog fuldt ud, at det er frustrerende, når der forsvinder noget indhold, men det er noget teknisk, der gør, at vi skal lave vores ændringer over 24 timer. Det er for, at det skal ske i fuld kontrol, siger direktøren til avisen.