Efter klagestorm over gule telefonsælgere: 'Vi tager det alvorligt'

MetteJul
Får vi klager, tager vi dem alvorligt og reagerer over for vores samarbejdspartner, siger kommunikationschef Mette Jul, Det Faglige Hus. Foto: Pressefoto
28. okt. 2019 06.00
Forbrugerombudsmanden modtager flere klager over Det Faglige Hus end over alle andre faglige organisationer tilsammen. Vi tager alle klager alvorligt, siger kommunikationschefen i den gule fagforening.

Hos Forbrugerombudsmandens sagsbehandlere kender man udmærket til Det Faglige Hus. Hvert år modtager den uafhængige tilsynsmyndighed langt flere klager over den gule fagforening end over alle andre faglige organisationer - tilsammen.

Allerede abonnent?

Få adgang til

logo

Vil du læse hele artiklen?

Vi bringer dig nyheder
om dansk politik med fokus på
job, uddannelse og velfærd

89 kr
pr. måned

Bliv abonnent
Allerede abonnent?