Flere virksomheder føler sig snydt, efter de har bestilt julefrokost gennem PB Action. Event-bureauet, der er ejet af Peter Bindner, rykker nemlig datoen, og hvis de ansatte ikke kan den pågældende dag, er det bare ærgerligt. De får nemlig ikke pengene igen.

LÆS OGSÅ: Annemarie i chok - Kan ikke få efterløn på grund af ti år gammel fejl

Det er blandt andre sket for sygeplejerske Christina Møller, der har bestilt julefrokost for 57 medarbejdere på Amager Hospital. Efter de havde betalt regningen på 57.000 kroner, fik hun besked om, at arrangementet var blevet rykket. Det var til en dato, hvor de ansatte ikke kunne komme. Christina Møller fik ikke pengene retur.

Tilmeld dig nyhedsbrevet A4 Morgen her

Ekstra Bladet har siden talt med flere virksomheder, der er blevet snydt. Blandt andre Claus Pedersen, der er hoteldirektør på Hotel Klinten i Rødvig.

LÆS OGSÅ: Tv-kok støtter dronningen efter jagtkritik

- Nu er vi jo et hotel, og vi leverer de samme ydelser, men sådan noget er snyd i min verden. De siger, at vi bare kunne læse det med småt, men sådan fungerer det jo ikke, siger Claus Pedersen til Ekstra Bladet.

Det har ikke været muligt for avisen at få en kommentar fra Peter Binder. 

Seniorjurist hos Forbrugerrådet Tænk Martha Nør Kjeldsen kalder PB Action Fest og Eventbureaus betingelser for ulovlige.